Klantenservice
BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Plaats je gekozen producten in de winkelwagen.
- Klik rechtsboven op het winkelwagentje en kies voor het ‘bekijken’ van je winkelwagen of ‘afrekenen’.
- Controleer of alle producten die je wilt bestellen in je winkelwagen staan en of de aantallen kloppen.
- Klik rechts onderaan op ‘Doorgaan naar afrekenen’
- Controleer alle persoonlijke gegevens en kies een betaalmethode.
- Klik als laatste op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling definitief te maken.
Mocht je andere producten van Young Living, Vitakruid of Bonusan willen bestellen, dan is dit ook mogelijk. Neem dan contact op met de mail: shop@fitalies.nl. Samen bekijken we dan of je via mij bestelt of dat je beter rechtstreeks een account bij de leverancier kunt aanmaken. Natuurlijk help ik je daar dan bij.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt, voordat je je bestelling definitief maakt. Kom je nou direct na het plaatsten van je bestelling erachter dat je iets bent vergeten of verkeerd hebt gedaan, neem dan contact met ons op per e-mail: shop@fitalies.nl. Dan kunnen we nagaan of we nog iets aan je bestelling kunnen wijzigen.
VERZENDKOSTEN
In de webshop kun je kiezen voor afhalen (op afspraak) of verzenden. Afhalen is gratis en alleen voor mijn vaste klanten in mijn praktijk Fitalies.
De verzendkosten bedragen altijd €6,95 per bestelling. Je ontvangt bij de bevestiging van het afronden van jouw bestelling een track&trace code om jouw pakket te kunnen volgen.
LEVERTIJD
Voor 23 uur besteld is bij mij nooit de volgende dag geleverd. Ik ben specialist op gebied van vitaliteit en heb overdag veel cliënten in mijn praktijk Fitalies. De webshop is een service voor mijn klanten, maar ik doe dit met name in mijn avonduren. Tevens lever ik bepaalde producten met behulp van afstemming op een persoon. Hier moet ik echt even de tijd voor nemen en het product daarna zelf maken. Om alles zo efficiënt mogelijk te doen, verzend ik tevens niet op alle dagen van de week. Meestal wordt jouw pakje 3-4 werkdagen na bestellen en betalen geleverd, dat kán eerder of later zijn. Het is daarom absoluut noodzakelijk dat je tijdig bestelt en dat je bij Fitalies iets meer geduld hebt.
Zodra jouw bestelling is afgerond ontvang je hierover een mail.
Bij de aankoop van een onlinetraining heb je geen bezorgkosten en krijg je direct na betaling een mail waarmee je meteen kunt inloggen in de online omgeving. Je kunt dus na betaling, meteen beginnen, hoe fijn is dat?!
BETALEN
Als u een Nederlandse bankrekening heeft en uw bank ondersteunt iDeal, kunt u betalen met iDeal. We brengen u geen kosten in rekening voor deze betaalmethode. Dit kan alleen in de Fitalies.nl webshop.
Kun je niet met iDeal betalen? Neem dan contact met ons op via shop@fitalies.nl
RETOURNEREN
Je hebt bij Fitalies altijd de mogelijkheid om je bestelling (deels) terug te sturen, mits dit binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Zorg er dan voor dat je de producten ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking terug stuurt.
De volgende producten kun je niet retourneren:
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Artikelen die speciaal voor jou gemaakt zijn en niet standaard in de shop te koop zijn.
- Artikelen met gebruikerssporen
Meld je retour altijd eerst aan per mail: shop@fitalies.nl. Vermeld in je mail het volgende:
- Naam
- Ordernummer
- Product waar het om gaat
- Reden van retourneren
Verstuur het, na het ontvangen van een bevestiging van ons, naar het volgende adres:
Webshop Fitalies
t.a.v. Retouren
Wethouder Feskensstraat 15
4873 HG Etten-Leur
Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening, bewaar je verzendbewijs totdat we deze hebben verwerkt. We verwerken jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst. De terugbetaling wordt gestort op dezelfde rekening waar de bestelling mee is voldaan.
Voorwaarden retourneren op een rijtje
- Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen na ontvangst.
- Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
- Fitalies neemt retourzendingen alleen in behandeling als deze vooraf zijn aangemeld per mail aan shop@fitalies.nl.
- Fitalies neemt retourzendingen alleen in behandeling als de producten in originele staat, inclusief alle labels en toebehoren worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte producten worden ook niet in behandeling genomen.
- Zonder verzendbewijs met bijbehorende track&trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retourzendingen. Bewaar je verzendbewijs dus, totdat jouw retourzending verwerkt is en je hier bericht over hebt ontvangen.
- Is er iets fout gegaan met jouw bestelling? Dit lossen we altijd graag en snel voor je op. Neem contact met ons op via: shop@fitalies.nl, waarbij je jouw naam, ordernummer en klacht duidelijk vermeldt.
Klachten
Wij werken met heel veel liefde en aandacht aan alle bestellingen en doen uiteraard onze uiterste best om deze in perfecte staat aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat je ergens ontevreden over bent of dat er iets kapot is gegaan tijdens de verzending. Dit willen wij altijd graag en goed voor je oplossen. Neem daarvoor contact op met ons via: shop@fitalies.nl
Omschrijf je klacht of probleem zo duidelijk mogelijk en voeg eventueel foto’s toe om zaken te verduidelijken. Wij zullen doorgaans binnen 3 werkdagen met een passende oplossing komen.